ألنادي الدولي لكمال الاجسام
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شىء كويس واشياء محزنة

3 مشترك

شىء كويس واشياء محزنة Empty شىء كويس واشياء محزنة

مُساهمة  loma الإثنين أغسطس 25, 2008 12:04 am

الشكل الجديد كويس والأسم كمان بس فين المواضيع الى كانت مثبته وعلى فكره كمان ديه كانت مواضيع واقسام مهمة جدا وهيه اللى خلتنى اشترك فى المنتدى ( بس عاوز اقول ان عدم الثبات على شكل معين وكثره التغيير يفقدنا احسسنا بالأرتباط بالمنتدى حيث اننا نتأقلم على شكل وستايل و نحس بلأنتماء اليه ) انا كنت مسجل نفسى بـ lomaloma وحزفتو اشتراكى رغم انى كنت وصلت لأكتر من 160 مشاركةوكنت من اكتر 10 مشاركين بسهوله كدة تحزفو اشتراكى دون سابق انزار على فكرة دة مش كويس حتى لو اتشغلت شيويه عن النتدى كان لازم ولابد ان تنبهونى على الأقل وكمان كان عندى عطل فى النت متخلوش المنتدى يفقد محبيه بكل دة eslam_3181@yahoo.com[img][/img][img][/img][img][/img]

loma

المساهمات : 6

شىء كويس واشياء محزنة Empty رد: شىء كويس واشياء محزنة

مُساهمة  rachid world الإثنين أغسطس 25, 2008 2:08 am

يا اخي لومالوما المنتدى مش هو هدا وانا مش عارف المدير فين علاشان يشوف الا حصل لمنتدى kamalagsam.forumotion.com

حتى انا مش عاجبني هدا الاسلوب

rachid world

شىء كويس واشياء محزنة Empty شي محزن

مُساهمة  حسين لطيف الإثنين أغسطس 25, 2008 4:26 am

والله يا اخوان اني اتفاجئت بل شي الي حصل واني فقت الكثير من الأصدقاء الخيريين مثل مستر سترويد واورد وغيرهم الذين كانو يغذوننا بكل ماهو جديد اتمنا ان القاهم هنا وبفس الروحيه وارجو عدم التغيير لأن عملو ارباك للعيبه وشكرا

حسين لطيف

المساهمات : 4

شىء كويس واشياء محزنة Empty فين المدير

مُساهمة  loma الثلاثاء أغسطس 26, 2008 12:26 am

فين المدير متردو علينا يا جماعة دة منتدانا القديم ( kamalagsam.forumotion.com ) ولا ايه بالظبط ولا فيه اية حيرتونا معاكو ولا نسبكو ونروح منتدى تانى

loma

شىء كويس واشياء محزنة Empty رد: شىء كويس واشياء محزنة

مُساهمة  rachid world الثلاثاء أغسطس 26, 2008 4:18 am

انا حاسس ان شخص قام بسرقة المنتدى وعمل فيه هدا الاسلوب ولكن هدا الاسلوب كراهني في المنتديات العربية Evil or Very Mad

rachid world